KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

karta wyjść nadzorowanych

English translation: monitored output card


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:karta wyjść nadzorowanych
English translation:monitored output card
Entered by: Lota

03:39 Feb 18, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: karta wyjść nadzorowanych
Tematem jest prewencja pożaru w budynku. Otóż centrala sygnalizacji pożaru wyposażomna jest w różne karty takie jak karta sterująca, karta przekaźnikowa, karta właśnie wyjść nadzorowanych. Nie wiem czy to dotyczy "exits", ale chyba tak, skoro jest mowa i o ewakuacji pracowników budynku itd.
Dziękuję.
Lota
United States
monitored output card
Explanation:
element systemu komputerowego
przykład: USI 4 - http://www.futura.lodz.pl/sprzet/karty.php

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2008-02-18 07:34:00 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ribaproductselector.com/WebFoundSummary.aspx?ac=&...

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2008-02-18 07:37:45 GMT)
--------------------------------------------------

Freely programmable monitored and unmonitored in-/outputs are available ...
www.siemens.cz/siemjetstorage/files/14362_SF$fire$2005$V2en.pdf

--------------------------------------------------
Note added at   12 godz. (2008-02-18 16:05:09 GMT)
--------------------------------------------------

Jeżeli centrala jest produkowana przez firmę angielskojęzyczną, to proponuję sprawdzić na stronie tej firmy

--------------------------------------------------
Note added at   19 godz. (2008-02-18 23:29:36 GMT)
--------------------------------------------------

Tomasz:w wyniku długotrwalej i wytężonej pracy umysłowej doszedłem do wniosku drogą dedukcji (prawie, jak Sherlock Holmes), że kontekst jest wystarczający, dlatego nie zastosowalem się do własnej rady ;-)
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4monitored output card
Andrzej Mierzejewski
4list/schedule of supervised/watched exits
Tomasz Poplawski


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
list/schedule of supervised/watched exits


Explanation:
zakładam, że zgadujesz prawidłowo znaczenie tej frazy

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 55

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: Ja bym poczekał, az pytaczka będzie miała pewnośc co do znaczenia terminu "karta".
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
monitored output card


Explanation:
element systemu komputerowego
przykład: USI 4 - http://www.futura.lodz.pl/sprzet/karty.php

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2008-02-18 07:34:00 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ribaproductselector.com/WebFoundSummary.aspx?ac=&...

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2008-02-18 07:37:45 GMT)
--------------------------------------------------

Freely programmable monitored and unmonitored in-/outputs are available ...
www.siemens.cz/siemjetstorage/files/14362_SF$fire$2005$V2en.pdf

--------------------------------------------------
Note added at   12 godz. (2008-02-18 16:05:09 GMT)
--------------------------------------------------

Jeżeli centrala jest produkowana przez firmę angielskojęzyczną, to proponuję sprawdzić na stronie tej firmy

--------------------------------------------------
Note added at   19 godz. (2008-02-18 23:29:36 GMT)
--------------------------------------------------

Tomasz:w wyniku długotrwalej i wytężonej pracy umysłowej doszedłem do wniosku drogą dedukcji (prawie, jak Sherlock Holmes), że kontekst jest wystarczający, dlatego nie zastosowalem się do własnej rady ;-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 218
Grading comment
thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tomasz Poplawski: Poczekałeś? // Ja się nie wypowiadam co do meritum, bardzo możliwe, że masz rację - a Lota milczy (choć zadaje kolejne pytania ;-)) - po prostu ubawiło mnie Twoje niezastosowanie się do własnej sugestii
7 hrs
  -> Nie poczekałem, ale przypomniałem sobie i postanowiłem zgłosić odpowiedź. Tłumaczyłem opisy takich instalacji, poza tym przejrzyj moje linki.