KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

ciąg komunikacyjny

English translation: halls and corridors


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:ciąg komunikacyjny
English translation:halls and corridors
Entered by: Lota

15:05 Feb 18, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: ciąg komunikacyjny
wiem, że to było, ale tutaj mam kontekst inny. Otóż 'ciąg komunikacyjny' jest w budynku i jest to miejsce gdzie prowadzi się linie kablowe "w przestrzeniach sufitów podwieszanych w ciągach komunikacyjnych". Dziękuję.
Lota
United States
halls and corridors
Explanation:
na przykład

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-02-18 15:28:51 GMT)
--------------------------------------------------

Aaa, rozumiem, ale chyba lekka nadinterpretacja, Lota:

W ciągu komunikacyjnym (np. korytarz) jest sufit podwieszany. Nad tym sufitem jest przestrzeń, w której poprowadzone są linie kablowe.
Selected response from:

PAS
Grading comment
thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1halls and corridors
PAS
4ductwork
Piotr Fras
4passagewayPolangmar
3cable run
EnglishDirect
3cable / wire / wiring ductAppland


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cable / wire / wiring duct


Explanation:
Myślę, że jedno i drugie opisuje to samo, ale nie jestem w stu procentach pewien, czy nie ma jakiejś różnicy.

Appland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
halls and corridors


Explanation:
na przykład

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-02-18 15:28:51 GMT)
--------------------------------------------------

Aaa, rozumiem, ale chyba lekka nadinterpretacja, Lota:

W ciągu komunikacyjnym (np. korytarz) jest sufit podwieszany. Nad tym sufitem jest przestrzeń, w której poprowadzone są linie kablowe.

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 50
Grading comment
thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: IMO OK
24 mins

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cable run


Explanation:
propozycja

EnglishDirect
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 68

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
passageway


Explanation:
Dałbym tak dosłownie.

The main lobby leads aft towards the main deck social areas and forward to the owner’s stateroom. The latter is reached through a long passageway with high-gloss paneling in a pommele veneer with cherry wood edging. The corridor also provides access to the powder room, as well as luggage & linen storage.
http://tinyurl.com/22klrj (szóste zdjęcie od góry - widoczny sufit podwieszany)

http://tinyurl.com/39j4vp
http://tinyurl.com/2juf5k

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-02-19 01:08:46 GMT)
--------------------------------------------------

Wykorzystanie sufitu podwieszanego w aranżacji sal czy pokoi o dużych powierzchniach daje projektantom znaczną swobodę. W przypadku ciągów komunikacyjnych - korytarzy - sprawa jest trudniejsza, ale tylko pozornie.
http://tinyurl.com/2stzth

ciąg komunikacyjny
http://tinyurl.com/2wsss5 (drugie zdjęcie od góry po prawej)

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1542

2 days15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ductwork


Explanation:
Zob. te fotografie:
http://images.google.pl/images?um=1&hl=pl&lr=&q=ductwork cei...

Piotr Fras
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16