KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

przesunięcie

English translation: offset


20:20 Feb 2, 2009
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / budownictwo
Polish term or phrase: przesunięcie
Delikatne przesunięcie względem siebie poszczególnych kondygnacji i użycie na elewacji stali nierdzewnej daje w słońcu efekt mieniącej się srebrzystej struktury, która odnosi się do charakterystycznej nazwy zespołu budynków.
Anna Sankiewicz
Poland
English translation:offset
Explanation:
Przytoczone wyrażenie brzmiałoby: "A slight offset..."
Selected response from:

Studio Tekst
Poland
Grading comment
dzieki, chyba to pasuje najbardziej
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2offsetStudio Tekst
4displacement
Jerzy Matwiejczuk
4 -1misalignment
Marian Krzymiński


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
displacement


Explanation:
Na przykład

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 273

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
offset


Explanation:
Przytoczone wyrażenie brzmiałoby: "A slight offset..."

Studio Tekst
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzieki, chyba to pasuje najbardziej

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simon Cygielski
5 hrs

agree  dotorka
8 hrs

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
misalignment


Explanation:
tak na przykład

--------------------------------------------------
Note added at   18 godz. (2009-02-03 14:59:01 GMT)
--------------------------------------------------

może opcjonalnie: slght shift of....

--------------------------------------------------
Note added at   18 godz. (2009-02-03 15:00:22 GMT)
--------------------------------------------------

moz slight shift...

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 553

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Simon Cygielski: "misalignment" ma złą konotację - w oryginale nie o to chodzi
6 hrs
  -> podzielam