KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

króciec wycinkowy

English translation: tu: measurement area of stub nozzle or plate cut-off samples...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:króciec wycinkowy
English translation:tu: measurement area of stub nozzle or plate cut-off samples...
Entered by: Marian Krzymiński

22:33 Feb 4, 2009
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: króciec wycinkowy
Z instrukcji przeprowadzania pomiarów twardości złączy spawanych:
Miejsca pomiarowe na próbkach z króćców wycinkowych lub płyt należy rozmiescić na powierzchniach bocznych zgodnie z PN-EN ISO 15614-1.
Alina Mroczek
tu: measurement area of stub nozzle or plate cut-off samples...
Explanation:
zgodnie z moim komentarzem powyżej, tak widziałbym całość
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję obu Panom za pomoc:) Wybrać mogę jednak tylko jedną odpowiedź. W tym przypadku ta pasuje mi do kontekstu. Jeszcze raz dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1tu: measurement area of stub nozzle or plate cut-off samples...
Marian Krzymiński
3connection/connector/stub/end pipe cut-out from/together with...Polangmar


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
connection/connector/stub/end pipe cut-out from/together with...


Explanation:
Chodzi zapewne o króćce po wycince ze ściany kotła lub innych miejsc, wraz z kawałkiem blachy, do której były przyspawane. Dałem wielokropek, bo jest tu kilka możliwości opisu. W ostateczności można też dać:
- cut-out connection/connector/stub/end pipe

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1542

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
tu: measurement area of stub nozzle or plate cut-off samples...


Explanation:
zgodnie z moim komentarzem powyżej, tak widziałbym całość

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 553
Grading comment
Bardzo dziękuję obu Panom za pomoc:) Wybrać mogę jednak tylko jedną odpowiedź. W tym przypadku ta pasuje mi do kontekstu. Jeszcze raz dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: 1. Na wycinku króćca nie da się zmierzyć twardości złącza spawanego. 2. "Nozzle" to dysza, a nie króciec.
6 hrs
  -> @1. da; 2@ no comment; pozdrawiam