KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

listwa najazdowa

English translation: reducer profile


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:listwa najazdowa
English translation:reducer profile
Entered by: EnglishDirect

10:27 Feb 6, 2009
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: listwa najazdowa
nie ma jako takiego kontekstu. listwa ta została wymieniona jako jedna z listw maskujacych i laczeniowych
aga_tta
reducer profile
Explanation:
Nie mam kontekstu, więc pozwalam sobie zaproponować listwę najazdową (wykończeniową/łączącą) stosowaną w wykończeniach różnych poziomów powierzchni podłogowych.

http://sklep.matbud.pl/p,pl,6392,listwa najazdowa.html

http://www.redfloorindia.com/flooring-accessories.html

http://www.flooringdepot.co.za/index.php/vmchk/Laminate-Prof...

Selected response from:

EnglishDirect
Grading comment
dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ramp stripA.G.
4joint cover/covering profile
Marian Krzymiński
3reducer profile
EnglishDirect


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reducer profile


Explanation:
Nie mam kontekstu, więc pozwalam sobie zaproponować listwę najazdową (wykończeniową/łączącą) stosowaną w wykończeniach różnych poziomów powierzchni podłogowych.

http://sklep.matbud.pl/p,pl,6392,listwa najazdowa.html

http://www.redfloorindia.com/flooring-accessories.html

http://www.flooringdepot.co.za/index.php/vmchk/Laminate-Prof...



EnglishDirect
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 68
Grading comment
dziękuję :)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
joint cover/covering profile


Explanation:
pomocny link poniżej

--------------------------------------------------
Note added at   4 godz. (2009-02-06 14:58:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://akteknik.net/woodcarpettilejointcoverprofile-eco-eng....


    Reference: http://www.schluter.co.uk/print/movement_joints.aspx
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 553
Notes to answerer
Asker: dziękuję :)


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ramp strip


Explanation:
Rustic Oak Ramp Strip | Timberjack Professional Rustic Oak V ...
- [ Tłumaczenie strony ]
Rustic Oak Ramp Strip Fast Nationwide Delivery - Rustic Oak Ramp Strip. Order On-Line - Timberjack Professional Rustic Oak V-Groove Flooring from TimberJack ...
www.topclasscarpentry.com/product/13480/ - 27k -

i obrazek w polskim linku

Effector S.A. - listwy wykończeniowe, okapniki rynnowe, okładziny ...
Listwa najazdowa, 10 x 30, aluminium anodowane mosiądz. A 80, Profil schodowy półokrągły, 29 x 17, aluminium aluminium anodowane ...
www.effector.com.pl/pl/strona.php?pokaz1=navi_listwy&pokaz2... - 19k -

A.G.
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 533
Notes to answerer
Asker: dziękuję :)