KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

wzorzec schodkowy

English translation: step(ped) calibration block


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wzorzec schodkowy
English translation:step(ped) calibration block
Entered by: Alina Mroczek

11:39 Feb 6, 2009
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: wzorzec schodkowy
Klient działa w branży montażu kotłów właściwych, elementów ciśnieniowych oraz zewnętrznego orurowania kotła.
Instrukcja przeprowadzania ultradźwiękowych pomiarów grubości grubościomierzem: do pomiarów należy używać wzorców schodkowych płaskich lub profilowanych dobranych do profilu stosowanej głowicy.
Alina Mroczek
step(ped) calibration block
Explanation:
tak
ale mówią na to też calibration test block
http://www.dftinstruments.co.uk/putg/utg_access.php
http://www.olympus-ims.com/en/precision-thickness-gages-tran...

HTH


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-02-06 14:43:50 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.flawtech.com/products.asp?cat=18
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1step(ped) calibration blockMarek Daroszewski (MrMarDar)
4stepped standardStudio Tekst


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stepped standard


Explanation:
"Wzorzec" pomiarowy to "standard".

Studio Tekst
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
step(ped) calibration block


Explanation:
tak
ale mówią na to też calibration test block
http://www.dftinstruments.co.uk/putg/utg_access.php
http://www.olympus-ims.com/en/precision-thickness-gages-tran...

HTH


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-02-06 14:43:50 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.flawtech.com/products.asp?cat=18

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 185
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Krzymiński: jak najbardziej!
22 mins
  -> dzięki