ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

klapa oddymiająca punktowa

English translation: (roof top) smoke vent

17:08 Apr 24, 2013
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / ppoż
Polish term or phrase: klapa oddymiająca punktowa
W obiekcie wykonano grawitacyjny system oddymiania przez klapy dymowe umieszczone w konstrukcji dachu oraz klapy punktowe.

Proszę o pomoc.
Ka De
English translation:(roof top) smoke vent
Explanation:
Służą do odprowadzania dymu i gorących gazów powstających w trakcie pożaru oraz doświetlają pomieszczenia. - http://www.dymowe.pl/index.php/pl/klapy-dymowe-punktowe

----------

punktowe klapy oddymiające i/lub wentylacyjne mcr Prolight - http://goo.gl/wjhNR

mcr Prolight smoke vents, smoke and ventilation dampers - http://goo.gl/SDNLr

--------------

rooftop smoke vents (images) - http://goo.gl/2dRas

punktowe klapy dymowe (grafika) - http://goo.gl/ukFZf

Selected response from:

geopiet
Grading comment
Dziękuję, najchętniej przydzieliłabym punktu obu Panom..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3flap (type) smoke vent
Marian Krzymiński
3(roof top) smoke vent
geopiet


Discussion entries: 1





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(roof top) smoke vent


Explanation:
Służą do odprowadzania dymu i gorących gazów powstających w trakcie pożaru oraz doświetlają pomieszczenia. - http://www.dymowe.pl/index.php/pl/klapy-dymowe-punktowe

----------

punktowe klapy oddymiające i/lub wentylacyjne mcr Prolight - http://goo.gl/wjhNR

mcr Prolight smoke vents, smoke and ventilation dampers - http://goo.gl/SDNLr

--------------

rooftop smoke vents (images) - http://goo.gl/2dRas

punktowe klapy dymowe (grafika) - http://goo.gl/ukFZf



geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 476
Grading comment
Dziękuję, najchętniej przydzieliłabym punktu obu Panom..

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
flap (type) smoke vent


Explanation:
Podobnie jak Geopiet nie jestem pewien istotności "punktowości" rzeczonej klapy ale dla zachowania precyzji tlumaczenia dodałbym, że to klapa...w linku poniżej


    Reference: http://tinyurl.com/d786qa9
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 514