KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

bruse-grodzice

English translation: steel sheet piling


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:bruse-grodzice
English translation:steel sheet piling

19:48 Nov 29, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: bruse-grodzice
4. Budowa Rzecznego Portu Pasażerskiego
Prace obejmowały:
a) Budowę nabrzeża portowego dla statków pasażerskich o łącznej długości 94mb Nabrzeże zostało uzbrojone w:
- stabilizowaną ściankę szczelną wolnostojącą wykonaną ze stalowych brusów – grodzic
- w dulbę cumowniczą, słupy naprowadzające, pachoły lądowe obarierowanie, przyłącze wody
pitnej, przyłącze energetyczne
b) Budowa przystani łodzi sportowych w postaci basenu o wymiarach 16,4m x 48,4m ograniczoną ścianka szczelną
wykonaną z brusów stalowych w skład której wchodziło:
- pomosty stałe o wymiarach 8,30m x 1,6m w ilości 2szt. i rozstawie w osi 16,4m
- zjazd- pochylnia do wodowania łodzi sportowych o szerokości 3,2m umocniona płytami żelbetowymi
c) Elementów małej architektury
- ciagi komunikacyjne: wielopoziomowe chodniki wykonane z polbruku i betonu modyfikowanego
- schody skarpowe
- zagospodarowanie terenu
Magda1
steel sheet piling
Explanation:
bylo, tylko do dzisiaj laskawca Asker nie raczyj go zamknac
http://www.proz.com/kudoz/768785
http://www.proz.com/kudoz/545891
Selected response from:

bartek
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4steel sheet piling
bartek
2Sheet pile
Maciej Spiewak


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
steel sheet piling


Explanation:
bylo, tylko do dzisiaj laskawca Asker nie raczyj go zamknac
http://www.proz.com/kudoz/768785
http://www.proz.com/kudoz/545891

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2328
Grading comment
Thank you.

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Sheet pile


Explanation:
Sheet pile = grodzica.

Poniżej dorzucam trochę fajnych słówek:
Projekt Fairway 131 i dalsze – słownictwo

Ścianka szczelna Sheet pile wall
Grodzica Sheet pile e.g. G62
Grodza Cofferdam
Skarpa wału Dyke slope
Skarpa, pochylenie Scarp, slope
Grobla, nasyp, pryzmy narzutowe Embankment
Głowice falochronów Breakwater heads
Pal skrzynkowy Box pile
Faszyna Fascine

Grodza komorowa = chamber-like cofferdam
Narzut kamienny = stone protection; riprap
Umocnienia narzutowe skarp = dyke slope stone protections
Korona falochronu = breakwater top
Korpus falochronu = breakwater body
Nasada falochronu = breakwater base or root
Grodza = cofferdam
Ścianka szczelna = sheet pile wall
Oczep żelbetowy = reinforced cap
Pal skrzynkowy = box pile
Grodzica = sheet pile G62
Geowłóknina = geo-textile
Pryzma narzutowa = put-on embankments
Gabion = (stone-filled) wire mesh mattresses; gabion
Urobek = spoil


Maciej Spiewak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31