KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

pachoł lądowy

English translation: bollard


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:pachoł lądowy
English translation:bollard

19:49 Nov 29, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: pachoł lądowy
4. Budowa Rzecznego Portu Pasażerskiego
Prace obejmowały:
a) Budowę nabrzeża portowego dla statków pasażerskich o łącznej długości 94mb Nabrzeże zostało uzbrojone w:
- stabilizowaną ściankę szczelną wolnostojącą wykonaną ze stalowych brusów – grodzic
- w dulbę cumowniczą, słupy naprowadzające, pachoły lądowe obarierowanie, przyłącze wody
pitnej, przyłącze energetyczne
b) Budowa przystani łodzi sportowych w postaci basenu o wymiarach 16,4m x 48,4m ograniczoną ścianka szczelną
wykonaną z brusów stalowych w skład której wchodziło:
- pomosty stałe o wymiarach 8,30m x 1,6m w ilości 2szt. i rozstawie w osi 16,4m
- zjazd- pochylnia do wodowania łodzi sportowych o szerokości 3,2m umocniona płytami żelbetowymi
c) Elementów małej architektury
- ciagi komunikacyjne: wielopoziomowe chodniki wykonane z polbruku i betonu modyfikowanego
- schody skarpowe
- zagospodarowanie terenu
Magda1
bollard
Explanation:
Oxford-PWN podaje, ze jest to pachol na nabrzezu
Selected response from:

bartek
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Shore bollard
Maciej Spiewak
4bollard
bartek


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pachoł lądowy
bollard


Explanation:
Oxford-PWN podaje, ze jest to pachol na nabrzezu

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2328
Grading comment
Thank you.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pachoł lądowy
Shore bollard


Explanation:
3 February, 2000
... 20. At the third officer's signal, the black mooring rope leading from the
port outboard quarter was let go from the shore bollard. 21. ...
www.gnn.gov.uk/gnn/national.nsf/ 0/08F42F8FBC8D41538025687B00321490?opendocument - 12k - Wynik uzupełniający -

Maciej Spiewak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31