KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

podpawanie

English translation: pre-welding


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:podpawanie
English translation:pre-welding

13:05 Feb 21, 2005
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Proces spawania
Polish term or phrase: podpawanie
Szczególną uwagę należy zwrócić na prawidłowe ułożenie warstwy graniowej i dobre wtopienie następnych warstw, czyszczenie każdej warstwy z żużlu przed ułożeniem następnej, kształt przejscia pomiędzy ściegami oraz pomiędzy spoiną a materiałem spawanym, właściwe wykonanie żłobkowania dla podpawania grani.
Dominika
pre-welding
Explanation:
porownaj dwie wersje strony, pod haslem: "podkladki ceramiczne"

http://www.rywal.com.pl/eng/index.php?content=helpers_eng
http://www.rywal.com.pl/index.php?content=helpers_pl
Selected response from:

Anielka
Grading comment
O to chodziło!!! Linki bardzo pomocne!!!. Dziękuję!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4back weld (back welding)A.G.
4pre-weldingAnielka


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pre-welding


Explanation:
porownaj dwie wersje strony, pod haslem: "podkladki ceramiczne"

http://www.rywal.com.pl/eng/index.php?content=helpers_eng
http://www.rywal.com.pl/index.php?content=helpers_pl

Anielka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
O to chodziło!!! Linki bardzo pomocne!!!. Dziękuję!!!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
back weld (back welding)


Explanation:
. WE21A–7 v.2.4 9. Repair Procedure 9.1 GMA (MIG) Butt Joint With Backing Weld Procedure To make a GMA (MIG) butt joint with backing weld: ...
www.i-car.com/pdf/upcr/procedures/we/we21a.pdf - Podobne strony


Wzmocnienie spoiny przez połozenie małej spoiny po drugiej stronie lica

A.G.
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 533