KudoZ home » Polish to English » Cooking / Culinary

żeberka z metra

English translation: slab of ribs


18:51 Mar 12, 2008
Polish to English translations [PRO]
Cooking / Culinary
Polish term or phrase: żeberka z metra
pozycja w menu
Marta_J
English translation:slab of ribs
Explanation:
http://www.corkysbbq.com/store/combination_N.htm
i ok. 30 tys. innych trafień
oczywiście założenie, że to to samo nie opiera się na żadnym kontekście
Selected response from:

Tomasz Poplawski
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4slab of ribs
Tomasz Poplawski
3rib feast
Dan Duval


Discussion entries: 2





  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
slab of ribs


Explanation:
http://www.corkysbbq.com/store/combination_N.htm
i ok. 30 tys. innych trafień
oczywiście założenie, że to to samo nie opiera się na żadnym kontekście

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: A można z dostawą do PL? Tylko bez tych buł...
7 mins
  -> Z dostawą nie, ale zapraszam na miejscu - wiem, gdzie w Chicago robia naprawdę dobre

neutral  pidzej: rack of ribs daje 3x więcej trafień, ale co z metrem?
1 hr
  -> myślę, że "z metra" bo to takie długie - full slab; masz rację, że nazwa "rack" występuje często; część z tych wystąpień dotyczy jednak surowca, a nie dania gotowego

agree  Polangmar: slab or rack
4 hrs

agree  TLUMACZ77: mi z metra kojarzy się ze zwrotem " z metra cięty" - tj. taki niewielki osobnik ;)
13 hrs

agree  Dan Duval: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070811044816AA...
8 days

8 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rib feast


Explanation:
Dla urozmaicenia dyskusji.
Skoro z tym metrem chodzi o to, że dużo, to może feast.

Dan Duval
Native speaker of: Native in PolishPolish