KudoZ home » Polish to English » Cooking / Culinary

greczynek

English translation: Greek dumplings


13:32 Sep 1, 2008
Polish to English translations [PRO]
Cooking / Culinary
Polish term or phrase: greczynek
item on menu:
Schab na sposób grecki z sosem tzatziki
w towarzystwie chrupiących greczynek
Jerry Dean
United States
English translation:Greek dumplings
Explanation:
Propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-09-01 13:54:18 GMT)
--------------------------------------------------

Sowa - restauracja, Bydgoszcz Szczególnie polecam greczynki - delikatne pierożki ze smakowitym nadzieniem idealne jako przekąska albo danie na mały apetyt.

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-09-01 13:54:41 GMT)
--------------------------------------------------

Carpaccio z polędwicy ze świeżym pieprzem, Róża z łososia, Pierożki Greczynki, Paluchy Parmeńskie, Kalmary, Grilowany filet z kurczaka,

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-09-01 13:56:05 GMT)
--------------------------------------------------

www.google.com/search?hl=en&q="greek dumplings"
Selected response from:

Dariusz Saczuk
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +3Greek dumplings
Dariusz Saczuk
2Spanakopita
Joanna Wachowiak-Finlaison


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
Greek dumplings


Explanation:
Propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-09-01 13:54:18 GMT)
--------------------------------------------------

Sowa - restauracja, Bydgoszcz Szczególnie polecam greczynki - delikatne pierożki ze smakowitym nadzieniem idealne jako przekąska albo danie na mały apetyt.

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-09-01 13:54:41 GMT)
--------------------------------------------------

Carpaccio z polędwicy ze świeżym pieprzem, Róża z łososia, Pierożki Greczynki, Paluchy Parmeńskie, Kalmary, Grilowany filet z kurczaka,

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-09-01 13:56:05 GMT)
--------------------------------------------------

www.google.com/search?hl=en&q="greek dumplings"

Dariusz Saczuk
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp
34 mins
  -> Dzięki ;)

agree  Bubz: Na tyle ogolne, co polskie greczynki. Wariacji jest masa, zazwyczaj zostaja w greckim orginale
9 hrs
  -> Dzięki. Przynajmniej nie napisałem "Greek women...";-)

agree  Polangmar
11 hrs
  -> Dzięki :)

12 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Spanakopita


Explanation:
na przykład - zależy czym nadziane

Joanna Wachowiak-Finlaison
Malaysia
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish