ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Cooking / Culinary

serek homogenizowany

English translation: cream cheese

07:23 Jun 1, 2004
Polish to English translations [Non-PRO]
Cooking / Culinary
Polish term or phrase: serek homogenizowany
nazwa produktu spożywczego
Karolina
English translation:cream cheese
Explanation:
Kościuszko
Selected response from:

bartek
Grading comment
thanx:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1fromage frais
*eva*
4cream cheese
bartek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cream cheese


Explanation:
Kościuszko

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 95
Grading comment
thanx:)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fromage frais


Explanation:
to moim zdaniem poprawne tłumaczenie

cream cheese - to po prostu serek o gładkiej konsystencji, np. do smarowania kanapek, może zawierać różne przyprawy etc.

serek homogenizowany - może być o smaku naturalnym lub owocowym, waniliowym, często podawany jako deser (np malutkie porcje-pudełeczka dla dzieci) i to właśnie jest fromage frais

szkoda, że już za późno na wszelką dyskusję...

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  LadyMidday: Cream cheeses są tłustsze, do kanapek. Homogenizowane można jeść łychą:)
3339 days