KudoZ home » Polish to English » Economics

Realizacja płatności

English translation: Processing payments


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Realizacja płatności
English translation:Processing payments
Entered by: dudzik

09:22 Aug 9, 2006
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
Polish term or phrase: Realizacja płatności
Realizacja płatności zlecanych przez fundusze (procedura awaryjna)

Procedurę należy stosować wyłacznie w szczególnych przypadkach, do których nie może być w sposób efektywny zastosowana procedura regulująca współpracę pomiędzy BOF a Zespołem Faksów Kluczowanych (Tested Faxes Unit).
Procedura odnosi się zlecanych przez fundusze przelewów wychodzących z rachunków podstawowych funduszy (prowadzonych w walutach oraz w PLN) na konta inne niż określone numerem bazowym funduszu jak również przelewów przychodzących systemem HALLO na rachunek podstawowy funduszu.
dudzik
Processing payments
Explanation:
Dużo przykłądów w Google, np:

To process payments online, you'll need to complete a registration and purchase process. Learn more about online payment at Verisign.com.
www.verisign.com/products-services/payment-processing/credi...
Selected response from:

Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Grading comment
bardzo dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Processing payments
Karolina Ojrzynska-Stasiak
4effecting payments
Adam Lankamer
3procedure for (making) payments
FishX


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Processing payments


Explanation:
Dużo przykłądów w Google, np:

To process payments online, you'll need to complete a registration and purchase process. Learn more about online payment at Verisign.com.
www.verisign.com/products-services/payment-processing/credi...

Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
bardzo dziękuję

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
procedure for (making) payments


Explanation:
q

FishX
Poland
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 23

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
effecting payments


Explanation:
imho

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 310