KudoZ home » Polish to English » Economics

korzyść własna

English translation: private gain


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:korzyść własna
English translation:private gain
Entered by: Grzegorz Mysiński

16:33 Feb 18, 2008
Polish to English translations [PRO]
Social Sciences - Economics / teoria ekonomii
Polish term or phrase: korzyść własna
Modele teoretyczne wywiedzione z ekonomii neoklasycznej dowodzą, że aksjologiczną podstawę procesów gospodarowania stanowi *korzyść własna*, policzalna w kategoriach rynkowych. (...)
Praktyka nieustannie dowodzi, że u podstaw procesu optymalizacyjnego leży złożona struktura wartości nieredukowalna jedynie do *korzyści własnej*.
allp
Poland
private gain
Explanation:
Tak sądzę
Selected response from:

Grzegorz Mysiński
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2self-interest
Tomasz Poplawski
4personal/own gain
skisteeps
3 +1private gainGrzegorz Mysiński


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
self-interest


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-02-18 17:05:53 GMT)
--------------------------------------------------

Teraz solidnie poparta
http://tinyurl.com/yoca75

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sylwia Dziuba
1 hr

agree  Polangmar
9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
private gain


Explanation:
Tak sądzę

Example sentence(s):
  • http://tinyurl.com/2w3vz5

    Reference: http://tinyurl.com/2uh2au
    Reference: http://www.opracowania.info/readarticle.php?article_id=301
Grzegorz Mysiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Dziękuję bardzo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
8 hrs
  -> dzięki

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
personal/own gain


Explanation:
Self-interest był wcześniej.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-02-18 20:19:51 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.proz.com/kudoz/2420923

skisteeps
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Notes to answerer
Asker: wcześniej niż co?

Asker: aha, rzeczywiście, dzięki za link. ale chodzi mi o termin, który używany jest w klasycznej ekonomii