KudoZ home » Polish to English » Economics

informujący się

English translation: (information) technology fluent


02:20 Feb 24, 2008
Polish to English translations [PRO]
Social Sciences - Economics
Polish term or phrase: informujący się
Postulaty związane ze stawaniem się obywatelem informującym się i komunikującym się muszą być spełnione praktycznie bez ograniczeń wynikających z wieku, płci, wykształcenia, zawodu itp.

ten "informujący się" obywatel to taki, który potrafi korzystać z technologii informatycznych. Napisane jak napisane, ale jakoś trzeba to oddać... Nieco szerszy kontekst: mowa o wymaganiach kształtującego się rynku pracy o i tym, jakie zmiany w systemie edukacji są niezbędne, by dobrze formować tego nowego obywatela.
allp
Poland
English translation:(information) technology fluent
Explanation:
http://tinyurl.com/2ln9d3
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(information) technology fluent
Adam Lankamer
3(information) technology literate/user/practitionerxxxvenue


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(information) technology fluent


Explanation:
http://tinyurl.com/2ln9d3

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 310
Grading comment
dzięki!

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(information) technology literate/user/practitioner


Explanation:
Dziękuję P. Adamowi za wskazówkę

Example sentence(s):
  • (Information) technology literate/user/practitioner is someone who actively follows the developments in the field or his/her interests are related to them.
xxxvenue
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish