KudoZ home » Polish to English » Economics

..., growing by a sickly 0.1%, while the...

English translation: ...rosnąc o marne 0,1%


10:51 Feb 16, 2009
Polish to English translations [Non-PRO]
Economics
Polish term or phrase: ..., growing by a sickly 0.1%, while the...
Proszę o pomoc z przetlumaczeniem slowa -sickly- w danym konteksicie.

Wyciknek z artykulu o recesji w Wielkiej Brytanii zamieszczonego w brytyjskim the Guardian.
xxxAleksandra19
English translation:...rosnąc o marne 0,1%
Explanation:
itd.
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3...rosnąc o marne 0,1%
Jerzy Matwiejczuk
4niezdrowyMarek Daroszewski (MrMarDar)
4...., rosnąc w tempie zaledwie 0,1%, podczas gdy
Adam Lankamer


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
...rosnąc o marne 0,1%


Explanation:
itd.

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 81

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciek Drobka
0 min
  -> Dziękuję!

agree  dinde
1 min
  -> Dziękuję!

agree  Piotr Rypalski
2 hrs
  -> Dziękuję!

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
...., rosnąc w tempie zaledwie 0,1%, podczas gdy


Explanation:
może tak

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2009-02-16 10:54:49 GMT)
--------------------------------------------------

odrzuciłem opcje z nędznym/marnym wzrostem, bo raczej nie pasują do poważnego artykułu

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 310

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sickly
niezdrowy


Explanation:
np.


--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2009-02-16 10:57:29 GMT)
--------------------------------------------------

rośnie w niezdrowym tempie 0,1% (czyli b. szybko) - ale z kontekstu powinno wynikać, czy jest to zaledwie (jak twierdzą koledzy), czy aż o koszmarne 0,1%...



--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2009-02-16 11:04:05 GMT)
--------------------------------------------------

tzn. b. wolno....

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 105




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): Adam Lankamer, Marek Daroszewski (MrMarDar)