KudoZ home » Polish to English » Economics

bilans zysków i strat

English translation: loss and profit account


13:21 Aug 10, 2004
Polish to English translations [PRO]
Economics
Polish term or phrase: bilans zysków i strat
j.w.
gwen0
English translation:loss and profit account
Explanation:
bo chyba chodzi o rachunek zyskow i strat. Gdyby z jakichś względów miał to być bilans, wówczas loss and profit balance.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3niżejMarek Daroszewski (MrMarDar)
4loss and profit account
Andrzej Lejman


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
loss and profit account


Explanation:
bo chyba chodzi o rachunek zyskow i strat. Gdyby z jakichś względów miał to być bilans, wówczas loss and profit balance.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
niżej


Explanation:
pomieszanie 2 pojęć:
- rachunku zysków i strat: profit and loss account (P&L Account)
i
- bilansu: balance sheet

ale potocznie (http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q="bilans zysków ... termin ten jest powszechnie stosowany do "ostatecznego wyniku" jakiegos dzialania (np. przystapienia Polski do UE), wiec jest to cos w rodzaju:
pros and cons
final outcome
etc.

HTH :)


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 105

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki
15 mins
  -> :) dzięki!

agree  Magdalena Hunter
56 mins
  -> dzieki

agree  GingerR
57 mins
  -> dzieki