KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

wicekanclerz

English translation: vice-chancellor


21:37 May 22, 2005
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: wicekanclerz
jak nazwać tego pana? mam za¶wiadczenie ze szkoły przez niego podpisane
rektor, dziekan - OK, ale kanclerz?
makawa
English translation:vice-chancellor
Explanation:
szereg linków

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-05-22 21:42:03 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście z dużej litery :-))

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2005-05-22 21:52:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.wmin.ac.uk/page-291

Rector, Dean, Chancellor, Vice-Chancellor
Pan w linku ma dwa tytuły...
Selected response from:

PAS
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vice chancellor
Malgorzata Kazmierczak
4vice-chancellor
PAS


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vice-chancellor


Explanation:
szereg linków

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-05-22 21:42:03 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście z dużej litery :-))

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2005-05-22 21:52:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.wmin.ac.uk/page-291

Rector, Dean, Chancellor, Vice-Chancellor
Pan w linku ma dwa tytuły...

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzięki

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vice chancellor


Explanation:
chancellorem w niektorych brytyjskich szkolach jest krolowa...

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-05-22 21:41:12 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiscie z duzej litery...

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2005-05-22 22:02:21 GMT)
--------------------------------------------------

zakres obowiazkow wszystkich presidentow, chancellorow itp.: http://www.deakin.edu.au/vc/cqi-apc.php

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2005-05-22 22:05:47 GMT)
--------------------------------------------------

moi tez maja po dwa tytuly...

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2005-05-22 22:06:29 GMT)
--------------------------------------------------

moi tez maja po dwa tytuly...


    Reference: http://www.lsbu.ac.uk/about/viceChancellor.shtml
Malgorzata Kazmierczak
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 9