ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

lekarz dentysta / lekarz stomatolog

English translation: dental surgeon

18:42 Sep 17, 2005
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: lekarz dentysta / lekarz stomatolog
Opis systemu edukacji w Polsce

Tytuły nadawane absolwentom szkół wyższych
Jak ładnie rozróżnić te dwa TYTUŁY NAUKOWE?
ZenonStyczyrz
English translation:dental surgeon
Explanation:
od pewnego czasu nie ma rozroznienia - stomatolog nie istnieje w nomenklaturze
szczegoly w przepisach unijnych. Ale dzisiaj Ci ich nie znajde
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dental surgeon
bartek
5dentist, DDS:Doctor of Dental Science,legato


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dental surgeon


Explanation:
od pewnego czasu nie ma rozroznienia - stomatolog nie istnieje w nomenklaturze
szczegoly w przepisach unijnych. Ale dzisiaj Ci ich nie znajde


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 492
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Clinton Muoto
12 hrs

agree  Weronika Sobita
18 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dentist, DDS:Doctor of Dental Science,


Explanation:
W US. To pierwsze to nazwa popularna, drugie to oficjalny tytul.

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44