KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

pracownia magisterska

English translation: graduate (course) laboratory


22:53 Feb 18, 2006
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: pracownia magisterska
jest to nazwa przedmiotu (?) kursu (?) wymieniona w Suplemecie (transcript) do dyplomu magistra chemii.
Rozumiem, że to coś jak gdyby seminarium magisterskie, ale... no właśnie ale jak to nazwać
Jeśli napiszę Master's Laboratory to wyjdzie na to, że dziewczyna miała praktykę u czarnoksiężnika ;)
albo moze już bredzę... jest późno...
Mają Państwo pomysł?
Jolanta Konowalczyk
United Kingdom
English translation:graduate (course) laboratory
Explanation:
just a suggestion...
Selected response from:

Barbara Gadomska
Grading comment
Dziękuję bardzo wszystkim!

Ta propozycja jest najbardziej pomocna
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2MA WorkshopJoanna Borowska
2 +2graduate (course) laboratory
Barbara Gadomska
4 -1MA study / MA course
ironsz


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
MA study / MA course


Explanation:
who knows ? :-)

ironsz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Dziki za dobre chci o tak pnej porze, ale Twoje propozycje bardziej pasuj mi do CAYCH studiw - studia magisterskie - a mnie chodzi o przedmiot, ktry studentka miaa przez dwa semestry na ostatnim roku


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: to są studia magisterskie
12 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
graduate (course) laboratory


Explanation:
just a suggestion...

Barbara Gadomska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję bardzo wszystkim!

Ta propozycja jest najbardziej pomocna

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dominika J: jeśli to jest wydział chemii to bardziej prawdopodobne jest laboratory niż workshop. http://www.med.wayne.edu/Scribe/scribe01-02/fall01/s-1 milli...
6 hrs

agree  Olga Karp: jak najbardziej, są to zajęcia podczas których magistrańci wkonują część praktyczną pracy magisterskiej w laboratoriach/pracowniach,w których piszą pracę magisterską (przeprowadzaja badania, prowadzą doświadczenia, opracowywuja materiał itp.)
12 hrs
  -> dzieki

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
MA Workshop


Explanation:
może tak?
http://www.sussex.ac.uk/soccul/documents/maworkshops2005-6.p...

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2006-02-19 13:46:43 GMT)
--------------------------------------------------

w podanym kontek¶cie raczej MSc Workshop :o)
http://www.unigis.org/UNIGIS/RegisteredArea/intakemsc/msc05_...

Joanna Borowska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: chyba wlasnie tak
37 mins

agree  Michal Berski
5 hrs