KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

otrzymał promocję do klasy ...

English translation: Nie ma


17:34 Sep 3, 2006
Polish to English translations [PRO]
Science - Education / Pedagogy
Polish term or phrase: otrzymał promocję do klasy ...
Nie chodzi mi o przetłumaczenie tego wyrażenia. Chciałam zapytać, czy w GB istnieje, tak jak w Polsce, możliwość zostawienia ucznia na drugi rok w tej samej klasie, na jakich zasadach? Klientka ma przedstawić w polskiej szkole zaświadczenie o promocji syna do nast. klasy (przez rok uczył się w Anglii) a tam dostała tylko świadectwo opisowe, w którym takiej dokładnej informacji na ten temat nie ma. Jest tylko wykaz ocen z poszczególnych przedmiotów. Nie ma natomiast, tak jak u nas: promowany do klasy ....Gdzie mogę znaleźć informacje na ten temat? Czy ktoś wie, jak to tam jest?
Jahny
English translation:Nie ma
Explanation:
W Wielkiej Brytanii nie ma czegoś takiego, promocja jest automatyczna, a właściwa "ocena" opanowania materiału następuje na egzaminie po każdym "etapie kluczowym" (key stage).

Ciężko coś na ten temat znaleźć, bo po prostu o tym nie piszą :) Coś mniej więcej na temat jest tu:
http://www.britishcouncil.org/usa-education-uk-system-k-12-a...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-03 18:38:44 GMT)
--------------------------------------------------

Może jeszcze tu:
http://www.britishcouncil.org/usa-education-uk-system-k-12-a...

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2006-09-08 18:49:06 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję :-)
Selected response from:

Monika Lipiec
Grading comment
Dzieki. Tak myślałam ale chciałam sie upewnić.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Nie ma
Monika Lipiec
4nie istnieje
Erna E.


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nie istnieje


Explanation:
najblizej znaczeniowo sugeruje "graduate"

Erna E.
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Nie ma


Explanation:
W Wielkiej Brytanii nie ma czegoś takiego, promocja jest automatyczna, a właściwa "ocena" opanowania materiału następuje na egzaminie po każdym "etapie kluczowym" (key stage).

Ciężko coś na ten temat znaleźć, bo po prostu o tym nie piszą :) Coś mniej więcej na temat jest tu:
http://www.britishcouncil.org/usa-education-uk-system-k-12-a...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-03 18:38:44 GMT)
--------------------------------------------------

Może jeszcze tu:
http://www.britishcouncil.org/usa-education-uk-system-k-12-a...

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2006-09-08 18:49:06 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję :-)

Monika Lipiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dzieki. Tak myślałam ale chciałam sie upewnić.