KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

inżynier

English translation: engineer


16:31 Oct 23, 2006
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy / dyplom
Polish term or phrase: inżynier
odbyła studia wyższe zawodowe, w zakresie .... i uzyskała tytuł inżyniera
anglistka
English translation:engineer
Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Engineer
Mozna dodać specjalność
Czy tu jest jakiś "kruczek"?
Selected response from:

bajbus
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2engineer
bajbus
4 +2B.Sc. in engineeringA.G.
4Engineerpidzej


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
engineer


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Engineer
Mozna dodać specjalność
Czy tu jest jakiś "kruczek"?

bajbus
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 80
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak): :) kruczek pewnie taki, że trzeba zajrzeć do słownika :)
1 min
  -> OK, dzięki :)

agree  bezowski
12 mins
  -> Dzięki:)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Engineer


Explanation:
z wielkich, tak jak inny Master of Thisorthat.
Przed nazwiskiem inż. np. Mamonia, stosuję niemieckie Ing. Mamoń jeżeli inżynier a nie mgr inż.

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
B.Sc. in engineering


Explanation:
Jest to typowy odpowiednik dla naszych 4-letnich (jeszcze) studiów inżynierskich.
Tytuł inżyniera (Engineer) jest obwarowany dodatkowymi warunkami, których absolwent najczęściej nie spełnia: doświadczenie, członkostwo w org. zawodowych itp.

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 120

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miza: yes sir
23 hrs
  -> dziękuję

agree  Marcelina Haftka
1376 days
  -> dziękuję




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (2): Evonymus (Ewa Kazmierczak), IwonaASzymaniak