ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

lekcja wychowawcza/zajęcia wychowawcze

English translation: general educational class

21:36 Jul 29, 2007
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: lekcja wychowawcza/zajęcia wychowawcze
jak wyżej - jak to ująć, żeby było wiadomo o co chodzi? Np. lekcja wychowawcza na temat kultury regionu.
silverspace
English translation:general educational class
Explanation:
Bo to kłopot jest. Lekcja wychowawcza po polsku to inaczej godzina do dyspozycji wychowawcy klasy, co jest bełkotem już po naszemu, nawet bez przekładu. Jeśli zaś chodzi o ten przykład z podanym kontekstem to ja bym zrobił to j.w., np. general educational class on regional culture
Selected response from:

pikador
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3homeroom
allp
3general educational classpikador


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
general educational class


Explanation:
Bo to kłopot jest. Lekcja wychowawcza po polsku to inaczej godzina do dyspozycji wychowawcy klasy, co jest bełkotem już po naszemu, nawet bez przekładu. Jeśli zaś chodzi o ten przykład z podanym kontekstem to ja bym zrobił to j.w., np. general educational class on regional culture

pikador
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
homeroom


Explanation:
Inaczej: advisory class. To są takie zajęcia mniej więcej w stylu naszej godziny wychowawczej, zobacz opisy w linkach (w pierwszym linku przy USA).
Myślę, że poznawanie kultury regionu można tu zmieścić, bo te zajęcia obejmują też "community projects".



    Reference: http://tiny.pl/57cm
    Reference: http://tiny.pl/57cg
allp
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 83