KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

olimpiada informatyczna

English translation: IT contest


16:31 Sep 16, 2007
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: olimpiada informatyczna
????
fafenka
English translation:IT contest
Explanation:
just a suggestion to what's been said so far
Selected response from:

xxxK S
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Olympiad in Informatics
iseult
4 +1student IT competition (olympics)
Tomasz Poplawski
3 +1Computer Science ( School ) OlympiadJolo
2IT contestxxxK S


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
student IT competition (olympics)


Explanation:
w różnych miejscach różnie się to nazywa, rozumiem, że chodzi o coś takiego jak "olimpiada matematyczna dla uczniów szkół średnich"

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  marzena l: chyba competition częściej. Pozdrowienia
2 hrs

36 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
IT contest


Explanation:
just a suggestion to what's been said so far

xxxK S
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Computer Science ( School ) Olympiad


Explanation:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Computer Science Olympi...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-09-16 18:09:51 GMT)
--------------------------------------------------

About Spelman College Computer Science Olympiad©2005 Spelman College Computer Science Olympiad | Return Home | Contact Us.
www.spelman.edu/~sccso/spelman_about.htm - 11k - Kopia - Podobne strony


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-09-16 18:11:07 GMT)
--------------------------------------------------

Computer Science's Annual Olympiad - Chronicle.comComputer Science's Annual Olympiad. Programming whizzes from across the world are descending on San Antonio,Texas, for the world finals of the 30th Annual ...
chronicle.com/wiredcampus/article/1153/computer-sciences-annual-olympiad - 20k - Kopia - Podobne strony


Jolo
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  iseult: wole jednak druga czesc zamienic na Informatics
1 hr
  -> dziękuję za poparcie i sugestie

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Olympiad in Informatics


Explanation:
Istnieje miedzynarodowa olimpiada informatyczna, nazywana : International Olympiad in Informatics, dlatego mysle, ze z powodzeniem mozemy uzyc Olympiad in Informatics.
Lokalne olimpiady tzn. w Stanach z innych przedmiotow nazywa sie: U.S. National Chemistry Olympiad, Olympiad in Phisics, USA Biology Olympiad

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-09-16 19:11:42 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.cee.org/news/releases/pr_030703.shtml
http://www.aip.org/isns/reports/2003/063.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-09-16 19:18:06 GMT)
--------------------------------------------------

moglabym tak dalej, oczywiscie nie wiem czy wyspiarze tego czesto uzywaja, ale Oxford pod Olympiad podaje: "an international competition in particular subject, especially a science: the 14th International Physics Olympiad

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-09-16 19:29:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://olympiads.win.tue.nl/ioi/ioi2003/index.html

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2007-09-17 00:40:56 GMT)
--------------------------------------------------

Prosze spojrzcie na te strone internetowa, to jest miedzynarodowa impreza a dyplom z niej jest ogolnie rozpoznawalny, nawet przez Amerykanow, ktorzy zwykle nazywaja ten przedmiot Computer Science albo IT.
www.ioinformatics.org



    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/International_Olympiad_in_Infor...
    Reference: http://www.ioinformatics.org/
iseult
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
4 hrs

neutral  Tomasz Poplawski: kiedy niedługo po przyjeździe z Polski próbowałem tu posługiwać się słowem "informatics", odpowiadały mi zdziwione spojrzenia; kiedy tłumaczyłem, o co mi chodzi, bez wyjątku słyszałem: "I see, we call is Information Science or IT."
4 hrs
  -> nie upieram sie przy Informatics, ale Olympiad, jakkolwiek wspomniana wyzej miedzynarodowa moze posluzyc za matryce, zwlaszcza, ze odbywa sie co roku w innym kraju, prosze zajrzyjcie na strone internetowa