KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

Recurring single-session class

English translation: jednorazowe zajęcia prowadzone cyklicznie


00:25 Nov 8, 2007
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: Recurring single-session class
Definicja:
A class that comprises a single training session
and recurs on a regular basis, such as daily, weekly, monthly, and so on. Attendees register for only one session.
John Smith
English translation:jednorazowe zajęcia prowadzone cyklicznie
Explanation:
tak proponuję

zamiast zajęć może być szkolenie/warsztat

Format pliku: Microsoft Word - Wersja HTML
Bezpłatne, jednorazowe zajęcia – Eko-Mikołaj. ... mgr G. Osielski, Zajęcia prowadzone cyklicznie co roku, obrazują relacje zachodzące między człowiekiem a ...
zpk.com.pl/download/plan_merytoryczny.doc - Podobne strony - Zanotuj

Zajęcia prowadzone będą w ramach 3 grup tematycznych: zajęcia cykliczne - w formie ... jednorazowych wykładów prowadzonych przez zaproszonych wykładowców, ...
www.cvonline.pl/news/index.php?news_id=168&sec=5 - 36k - Kopia - Podobne strony - Zanotuj
Selected response from:

allp
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1jednorazowe zajęcia prowadzone cyklicznie
allp
4Cykl zajęć jednosesyjnych
Andrew Stanleyson
4kurs obejmujący jeden przedmiot
Stanislaw Czech, MCIL


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kurs obejmujący jeden przedmiot


Explanation:
MSZ

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31
Notes to answerer
Asker: dzięki


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  allp: myślę, że nie o to chodzi
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
jednorazowe zajęcia prowadzone cyklicznie


Explanation:
tak proponuję

zamiast zajęć może być szkolenie/warsztat

Format pliku: Microsoft Word - Wersja HTML
Bezpłatne, jednorazowe zajęcia – Eko-Mikołaj. ... mgr G. Osielski, Zajęcia prowadzone cyklicznie co roku, obrazują relacje zachodzące między człowiekiem a ...
zpk.com.pl/download/plan_merytoryczny.doc - Podobne strony - Zanotuj

Zajęcia prowadzone będą w ramach 3 grup tematycznych: zajęcia cykliczne - w formie ... jednorazowych wykładów prowadzonych przez zaproszonych wykładowców, ...
www.cvonline.pl/news/index.php?news_id=168&sec=5 - 36k - Kopia - Podobne strony - Zanotuj

allp
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 83
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Saczuk: Dokładnie oddany sens + świetna polszczyzna.
1 hr
  -> dziękuję :)

2 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Cykl zajęć jednosesyjnych


Explanation:
Cykl pojedynczych sesji wielolekcyjnych

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11