KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

Multiple session course

English translation: cykl zajęć


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:multiple session course
English translation:cykl zajęć
Entered by: Tomasz Kościuczuk

00:26 Nov 8, 2007
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: Multiple session course
Definicja:

A course that comprises multiple training sessions--that
is, a series of sessions that span over days, weeks, months, and so on. Attendees
register once to attend all the sessions in the series.
John Smith
cykl zajęć
Explanation:
To kolejna propozycja. Przyznam, że w poprzedniej nie podoba mi się "wielospotkaniowość". Ostateczny wybór z pewnością zależy od kontekstu. Moja propozycja pasuje np. do "cykl zajęć poświęconych czemu".
Selected response from:

Tomasz Kościuczuk
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2cykl zajęć
Tomasz Kościuczuk
4Kurs z sesjami wielolekcyjnymi (kilkulekcyjnymi)
Andrew Stanleyson
4warsztaty/szkolenie wielospotkaniowe
allp
4Kurs obejmujący kilka przedmiotów
Stanislaw Czech, MCIL


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kurs obejmujący kilka przedmiotów


Explanation:
MSZ

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31
Notes to answerer
Asker: dzięki


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  allp: myślę, że nie chodzi o liczbę przedmiotów, a spotkań
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
warsztaty/szkolenie wielospotkaniowe


Explanation:
lub kurs wielospotkaniowy
ew. wielosesyjny, cykliczny

Meetings Management - kongresy, konferencje, targi, incentive
Oferuje różnorodne formy szkoleniowe: 1- i 2-dniowe szybkie szkolenia aktualizacyjne, wielospotkaniowe, akademie, kilkudniowe szkoły w ramach Programu ...
www.meetingspoland.pl/akademia2004firmy.html - 27k - Kopia - Podobne strony - Zanotuj

Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
program cykliczny, wielospotkaniowy. -. 2 punkty. -. program dorazny ( 1-3 spotkania). -. i punkt. f) dysponowanie baz4 odpowiedniq do realizacj i zadania ...
umjedrzejow.pl/bip/org/2005/zarz.94.pdf - Podobne strony - Zanotuj



allp
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 83

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
multiple session course
cykl zajęć


Explanation:
To kolejna propozycja. Przyznam, że w poprzedniej nie podoba mi się "wielospotkaniowość". Ostateczny wybór z pewnością zależy od kontekstu. Moja propozycja pasuje np. do "cykl zajęć poświęconych czemu".

Tomasz Kościuczuk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
1 day6 hrs
  -> Dziękuję.

agree  Andrew Stanleyson: Andrew Stanleyson
2 days1 hr

2 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kurs z sesjami wielolekcyjnymi (kilkulekcyjnymi)


Explanation:
To znaczy, że w jednej sesji jest kilka lekcji (pewnie z przerwami), a sesji jest kilka

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11
Notes to answerer
Asker: dzięki

Asker: dzięki