KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

koordynator do spraw metodyczno-dydaktycznych

English translation: methodology and teaching coordinator


20:13 Jan 17, 2008
Polish to English translations [Non-PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: koordynator do spraw metodyczno-dydaktycznych
Bardzo prosze o pomoc. Chodzi o osobe, ktora zajmuje sie hospitacjami, nadzorem pracy nauczycieli oraz planem nauczania na uczelni. Jedyne co przychodzi mi do glowy to education coordinator, ale nie jestem pewna czy tlumaczenie to byloby trafne. Z gory dziekuje.
Monika
English translation:methodology and teaching coordinator
Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 1 day20 hrs (2008-01-19 16:29:26 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Bardzo dziękuję.
Selected response from:

EnglishDirect
Grading comment
Dziekuje bardzo za pomoc. Mysle, ze tlumaczenie odzwierciedla tytul w jezyku angielskim. Jeszcze raz dziekuje:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3methodology and teaching coordinator
EnglishDirect
3Director of Studiesmakawa


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Director of Studies


Explanation:
z opisu obowiązków wynika, że to może być DoS właśnie


    Reference: http://www.ihes.com/bcn/tt/dos.html
makawa
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 142

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
methodology and teaching coordinator


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 1 day20 hrs (2008-01-19 16:29:26 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Bardzo dziękuję.

EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziekuje bardzo za pomoc. Mysle, ze tlumaczenie odzwierciedla tytul w jezyku angielskim. Jeszcze raz dziekuje:)