KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

Liceum Techniczne

English translation: General Technical Secondary School


08:25 Apr 1, 2008
Polish to English translations [PRO]
Science - Education / Pedagogy / school
Polish term or phrase: Liceum Techniczne
świadectwo ukończenia liceum technicznego
xxxjalokim13
English translation:General Technical Secondary School
Explanation:
Samo "technical secondary school" to technikum.

http://www.skvc.lt/old/PL/System.htm

Absolwent liceum technicznego:
ma dobre przygotowanie do podjęcia nauki na (podstawowe wymagania programowe dla przedmiotów ogólnokształcących są takie same jak w szkole ogólnokształcącej)
posiada umiejętności ogólnozawodowe, umożliwiające uzyskanie zawodu w szkołach policealnych w krótkim cyklu kształcenia

Jest to połączenie general i technical education
Selected response from:

MagDol
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3General Technical Secondary School
MagDol
3technical secondary school
Agnieszka Hamann


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
technical secondary school


Explanation:
propozycja

Agnieszka Hamann
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
General Technical Secondary School


Explanation:
Samo "technical secondary school" to technikum.

http://www.skvc.lt/old/PL/System.htm

Absolwent liceum technicznego:
ma dobre przygotowanie do podjęcia nauki na (podstawowe wymagania programowe dla przedmiotów ogólnokształcących są takie same jak w szkole ogólnokształcącej)
posiada umiejętności ogólnozawodowe, umożliwiające uzyskanie zawodu w szkołach policealnych w krótkim cyklu kształcenia

Jest to połączenie general i technical education

MagDol
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
14 hrs

agree  Kan_Kaiko
1 day4 hrs

agree  EwciaHo: zgadzam się, trzeba to jakoś rozróżnić - a technical secondary school będzie zrozumiane jako technikum, szczególnie przez polskich użytkowników ang :)
5 days