KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

Panstwowa Wyzsza Szkola Zawodowa

English translation: State Higher School of Vocational Education


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Panstwowa Wyzsza Szkola Zawodowa
English translation:State Higher School of Vocational Education
Entered by: Ireneusz Nagorny

17:37 May 1, 2008
Polish to English translations [PRO]
Science - Education / Pedagogy / type of higher education
Polish term or phrase: Panstwowa Wyzsza Szkola Zawodowa
absolwent otrzymal dyplom licencjacki z w/w szkoly.
Ireneusz Nagorny
State Higher School of Vocational Education
Explanation:
tak swoją szkołę oficjalnie tłumaczą w Elblągu
http://www.pwsz.elblag.pl/EN/

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-01 19:05:58 GMT)
--------------------------------------------------

tak samo w Nysie: http://www.pwsz.nysa.pl/index.php?l=2

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-01 19:11:20 GMT)
--------------------------------------------------

Większość uczelni ma swoje websity po angielsku http://www.google.pl/search?hl=pl&suggon=0&q="Panstwowa Wyzs...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-01 19:16:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.pl/search?hl=pl&suggon=0&q="State Higher S... kilkaset googli (sorry, ale nie nauczyłem się tinyurlować)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-01 19:30:44 GMT)
--------------------------------------------------

Chyba coś znalazłem : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku State School of Higher Vocational Education in Płock 09-402 Płock, Plac. Dąbrowskiego 2 tel. (0-24) 366-54-20 ...
www.buwiwm.edu.pl/educ/schools/vocat.htm
Selected response from:

Ryszard Matuszewski
Grading comment
Dziekuje. Wybieram te odpowiedz poniewaz ta nazwa angielska jest zastosowana w przepadku kilku szkol w Polsce.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1State Higher School of Vocational EducationRyszard Matuszewski
3Public College of Professional Education
Dariusz Saczuk


Discussion entries: 24





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Public College of Professional Education


Explanation:
My suggestion.

ew. State College of Professional Education.





Dariusz Saczuk
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1855

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: Never mind. a wpisz w guglu kolegium i licencjat? Ciekawe wyniki. Gentlemen - kolegia nie mają prawa nadawania tytułu licencjata. // Dariuszu - nigdy nie sprawiałes wrażenie of a sore loser :) i nie dlatego się wtrąciłam, aby tak wyszło, wiesz przecież
5 mins
  -> I guess those guys did not know what they were doing... I would leave "college" untouched. I'm sorry for writing in English, but I do not have Polish fonts here. American colleges DO confer Bachelor's degrees (also Master's).

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
State Higher School of Vocational Education


Explanation:
tak swoją szkołę oficjalnie tłumaczą w Elblągu
http://www.pwsz.elblag.pl/EN/

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-01 19:05:58 GMT)
--------------------------------------------------

tak samo w Nysie: http://www.pwsz.nysa.pl/index.php?l=2

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-01 19:11:20 GMT)
--------------------------------------------------

Większość uczelni ma swoje websity po angielsku http://www.google.pl/search?hl=pl&suggon=0&q="Panstwowa Wyzs...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-01 19:16:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.pl/search?hl=pl&suggon=0&q="State Higher S... kilkaset googli (sorry, ale nie nauczyłem się tinyurlować)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-01 19:30:44 GMT)
--------------------------------------------------

Chyba coś znalazłem : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku State School of Higher Vocational Education in Płock 09-402 Płock, Plac. Dąbrowskiego 2 tel. (0-24) 366-54-20 ...
www.buwiwm.edu.pl/educ/schools/vocat.htm

Ryszard Matuszewski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje. Wybieram te odpowiedz poniewaz ta nazwa angielska jest zastosowana w przepadku kilku szkol w Polsce.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: :D :D - wlasnie to im tlumaczę. Amerykanizmy za ch... nie przystają :) // wejdź na stronę tinyurl i wciągnij ich zachapkę do paska - od tej pory pójdzie lekko
1 min
  -> zgadza się. "Vocational" też mi się kojarzy z zawodówką, ale jeżeli już istnieje oficjalna angielska wersja nazwy, to trzeba to uszanować