KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

procedura awansu naukowego

English translation: academic advancement procedure or programme


18:00 Feb 10, 2009
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy / Higher Education
Polish term or phrase: procedura awansu naukowego
"...uproszczenie procedury awansu naukowego – planowane jest zwiększenie mobilności studentów [...] pomiędzy trzema stopniami studiów (licencjackim, magisterskim i doktoranckim) ..."
orchid8
Poland
English translation:academic advancement procedure or programme
Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2009-02-10 19:59:19 GMT)
--------------------------------------------------

http://aolsearch.aol.co.uk/aol/search?query=academic advance...

Jezeli ma sie licencjat nie mozna byc 'promoted' do magistra, trzeba sobie ten tytul wypracowac tak czy inaczej, a 'advancement' wlasnie to oddaje.
Selected response from:

~Ania~
United Kingdom
Grading comment
Thank You
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2academic advancement procedure or programme
~Ania~
4 +1academic promotion procedure
ECOlibre


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
academic promotion procedure


Explanation:
propozycja


    Reference: http://www.hr.unsw.edu.au/employee/acad/acadprom.html
ECOlibre
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
50 mins
  -> dzięki :-)

agree  EnglishDirect
51 mins
  -> dzięki :-)

disagree  Bubz: Tu nie chodzi o promocje pracownikow naukowych na wyzsze stanowiska, jak w twoim linku. Chodzi o umozliwienie studentom swobodniejszego przeskoczenia na wyzszy poziom studiow i uzyskania w ten sposob awansu naukowego.
6 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
academic advancement procedure or programme


Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2009-02-10 19:59:19 GMT)
--------------------------------------------------

http://aolsearch.aol.co.uk/aol/search?query=academic advance...

Jezeli ma sie licencjat nie mozna byc 'promoted' do magistra, trzeba sobie ten tytul wypracowac tak czy inaczej, a 'advancement' wlasnie to oddaje.

~Ania~
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thank You

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bubz: Swieta prawda. Tyle, ze dalabym "system of academic advancement"
6 hrs
  -> Dziękuję i masz rację: tak też można.

agree  nrabate
7 hrs
  -> Thank you :-)