KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

rekreacja ruchowa

English translation: physical recreation


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:rekreacja ruchowa
English translation:physical recreation
Entered by: anglista

10:08 Apr 2, 2003
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy / education
Polish term or phrase: rekreacja ruchowa
absolwentka AWF, Wydział Turystyki i Rekreacji – posiada dyplom Instruktora
Rekreacji Ruchowej - Jeździectwo
(oczywiście jeździectwo to nie jedyna dyscyplina)
anglista
physical recreation
Explanation:
Glosariusz TEPIS-u dla Katedry Rehabilitacji Ruchowej podaje odpowiednik Chair of Physical rehabilitation, więc może pójść tym tropem
Selected response from:

kterelak
Poland
Grading comment
Dziękuję, zgadza się, są linki na physical recreation+horse+instructor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2propozycje
bartek
3physical recreationkterelak


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
propozycje


Explanation:
The practice (practising) of sport(s)
Recreational activities
Recreational sporting activities

W każdym razie nie poszłabym za żadnym "motor activities", ani innymi tego rodzaju medycznymi.

Wiem tyle, że kłopot jest z tym niezły
:-)


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 492

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki
9 mins
  -> Dzięki :-)

agree  Agnieszka Ward: zgadzam sie
4419 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
physical recreation


Explanation:
Glosariusz TEPIS-u dla Katedry Rehabilitacji Ruchowej podaje odpowiednik Chair of Physical rehabilitation, więc może pójść tym tropem

kterelak
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 6
Grading comment
Dziękuję, zgadza się, są linki na physical recreation+horse+instructor.