ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Pawła II

English translation: John Paul II Schools - Agricultural Continuous Education Center

17:00 Oct 18, 2013
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy / specific terminology
Polish term or phrase: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Pawła II
Szukam pomocy w przetłumaczniu dość kłopotliwej nazwy szkoły, moje zmagania zawiodły mnie do takiego punktu:
"John Paul II Upper-Secondary School Complex The Agricultural Centre of Continual Education"

Proszę Szanownych Forumowiczów o pomoc. Termin/nazwa szkoły ma się pojawić na stronie internetowej po uprzednim zatwierdzeniu. Celem jest wyjaśnienie w nazwie specyfiki owej placówki.
Józef
English translation:John Paul II Schools - Agricultural Continuous Education Center
Explanation:
Complex nie jest stosowany w USA - samo schools, w liczbie mnogiej.

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2013-10-18 17:40:31 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, CONTINUING EDUCATION...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-10-18 19:16:02 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.google.com/#q="continuing education center"
Selected response from:

Dario555
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4John Paul II Schools - Agricultural Continuous Education Center
Dario555
2John Paul II Agricultural School Center for Lifelong Learning
geopiet


Discussion entries: 3





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
John Paul II Schools - Agricultural Continuous Education Center


Explanation:
Complex nie jest stosowany w USA - samo schools, w liczbie mnogiej.

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2013-10-18 17:40:31 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, CONTINUING EDUCATION...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-10-18 19:16:02 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.google.com/#q="continuing education center"

Dario555
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1518
Notes to answerer
Asker: Jestem ogromnie wdzięczny za pomoc. Nie będąc profesjonalistą w dziedzinie tłumaczeń Pańska pomoc okazała się bardzo wartościowa.


16 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
John Paul II Agricultural School Center for Lifelong Learning


Explanation:
lub

"Center (Centre) for Continuing Studies"

lub

"Center (Centre) for Continuing Education"

---------------

Kształcenie ustawiczne jest procesem stałego odnawiania, doskonalenia i rozwijania kwalifikacji ogólnych i zawodowych jednostki, trwającym w ciągu całego jej życia
- http://pl.wikipedia.org/wiki/Kształcenie_ustawiczne
- http://en.wikipedia.org/wiki/Lifelong_learning
- http://en.wikipedia.org/wiki/Continuing_education

--------------


--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2013-10-19 09:44:31 GMT)
--------------------------------------------------

mały błąd, powinn być;

John Paul II Agricultural Schools (Complex), Center for Lifelong Learning


--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2013-10-19 09:47:58 GMT)
--------------------------------------------------

Continued (sic!) Education Centre Agricultural School Complex in Wojsławice
Agricultural Education Centre School Complex in Widzew
Continued (sic!) Education Centre Agricultural School Complex in Wolbórz

http://www.cekin.eu/eng/Project-participants

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2013-10-19 09:51:00 GMT)
--------------------------------------------------

Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sopocie (Centre of Continuing Education in Sopot) - http://goo.gl/jCRbmO

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60