ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

policealne studium zawodowe dla dorosłych

English translation: college of further education

09:53 May 26, 2004
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: policealne studium zawodowe dla dorosłych
nazwa
jamajka
English translation:college of further education
Explanation:
tak na to sie mowi w Anglii

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 22 mins (2004-05-26 11:15:57 GMT)
--------------------------------------------------

college of further education - to cos w liceum zawodowego, gdzie nie uzyskuje sie zadnego tytulu - licencjata czy magistra. Licencjata otrzymujesz po ukonczeniu undergraduate course na uniwersytecie, a magistra po ukonczeniu ppostgraduate course.
ale z tego co slyszalam w niektorych \"collegach\" mozna tez zrobic licencjata.

Ja tak to rozumuje - a przynajmniej tak wyjasnili nam wykladowcy na uniwerku w Londynie.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 23 mins (2004-05-26 11:17:00 GMT)
--------------------------------------------------

sorry,
powinno byc \"to cos w rodzaju szkoly zawodowej, gdzie ...\"
Selected response from:

maprad
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2postsecondary vocational school for adults
lim0nka
5college of further educationmaprad


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
policealne studium zawodowe dla dorosłych
college of further education


Explanation:
tak na to sie mowi w Anglii

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 22 mins (2004-05-26 11:15:57 GMT)
--------------------------------------------------

college of further education - to cos w liceum zawodowego, gdzie nie uzyskuje sie zadnego tytulu - licencjata czy magistra. Licencjata otrzymujesz po ukonczeniu undergraduate course na uniwersytecie, a magistra po ukonczeniu ppostgraduate course.
ale z tego co slyszalam w niektorych \"collegach\" mozna tez zrobic licencjata.

Ja tak to rozumuje - a przynajmniej tak wyjasnili nam wykladowcy na uniwerku w Londynie.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 23 mins (2004-05-26 11:17:00 GMT)
--------------------------------------------------

sorry,
powinno byc \"to cos w rodzaju szkoly zawodowej, gdzie ...\"

maprad
PRO pts in category: 2

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
policealne studium zawodowe dla dorosłych
postsecondary vocational school for adults


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2004-05-26 10:07:40 GMT)
--------------------------------------------------

to akurat o dzieciach, ale nazwa podobna:

The education of all students is important, regardless of their plans following high school. Some Webster, Groves High School graduates will choose to attend a four year college or university; others may go directly into the workforce or the military; and still others may seek additional training at a postsecondary vocational school or community college.
http://www.webster.k12.mo.us/wghs/aplus.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 37 mins (2004-05-26 11:31:03 GMT)
--------------------------------------------------

community college n US dwuletni college przygotowujący do wyższych studiów
tak to tłumaczy PWN/Oxford, a więc nie do końca jest to to samo, co zresztą widać w powyższym linki, oni też te szkoły rozróżniają

lim0nka
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  *eva*: właśnie tak :o)
10 mins

agree  bartek: no wlasnie
804 days