KudoZ home » Polish to English » Electronics / Elect Eng

nieodwracjące wejście wzmacniacza napięciowego

English translation: non-polarity inverting voltage amplifier input


10:20 Sep 8, 2006
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / biotechnologia
Polish term or phrase: nieodwracjące wejście wzmacniacza napięciowego
Jednym ze sprawdzonych rozwiązań sprzętowych eliminujących ten problem jest wymiana części istniejącego w urządzeniu systemu pomiarowego na wzmacniacz transkonduktancyjny, a najlepiej układ hybrydowy: (np. LT1228), gdzie wyjście odpornego na zwarcie wzmacniacza transkonduktancyjnego zasila nieodwracające wejście wzmacniacza napięciowego.
grego16
English translation:non-polarity inverting voltage amplifier input
Explanation:
Po konsultacji z inż. elektrykiem.
Selected response from:

Michał Szcześniewski
Poland
Grading comment
wielkie dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4the non-inverting input of the voltage amplifier
Andrzej Mierzejewski
3non-polarity inverting voltage amplifier input
Michał Szcześniewski


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nieodwracające wejście wzmacniacza napięciowego
non-polarity inverting voltage amplifier input


Explanation:
Po konsultacji z inż. elektrykiem.

Michał Szcześniewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 30
Grading comment
wielkie dzięki :)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the non-inverting input of the voltage amplifier


Explanation:
Polarity jest tutaj zbędne.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 129