KudoZ home » Polish to English » Electronics / Elect Eng

współczynnik przebiegu reakcji wybuchu

English translation: explosion response ratio


13:47 Nov 8, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Polish term or phrase: współczynnik przebiegu reakcji wybuchu
współczynnik przebiegu reakcji wybuchu, uwzględniający niehermetyczność pomieszczenia, nieadiabatyczność reakcji wybuchu, a także fakt udziału w reakcji niecałej ilości palnych gazów i par, jaka wydzieliłaby się w pomieszczeniu - równy 0,17 dla palnych gazów i 0,1 dla palnych par
Magczer
Poland
English translation:explosion response ratio
Explanation:
Propozycja

--------------------------------------------------
Note added at   25 min (2007-11-08 14:13:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2x6ub8
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3explosion course factor/ratio
CalBoy
3explosion response ratio
Jerzy Matwiejczuk


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
explosion response ratio


Explanation:
Propozycja

--------------------------------------------------
Note added at   25 min (2007-11-08 14:13:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2x6ub8

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 124
Grading comment
dziękuję

22 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
explosion course factor/ratio


Explanation:
albo tak

CalBoy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8