KudoZ home » Polish to English » Electronics / Elect Eng

docelowe zasilanie

English translation: designed (electrical) power (supply)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:docelowe zasilanie
English translation:designed (electrical) power (supply)
Entered by: strore

17:35 Aug 31, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Polish term or phrase: docelowe zasilanie
Warunki odbioru technicznego windy: "doprowadzenie docelowego zasilania"
strore
designed (electrical) power (supply)
Explanation:
lay / provide designed power supply - w tym kierunku (doprowadzenie nie oznacza 'connection' tylko położenie przewodów lub kabli)

zazwyczaj mains to napięcie w "zwykłej" instalacji budynku - byłoby bardzo dziwne, gdyby winda była podłączona po prostu "do sieci" - ma ona inną, wydzieloną instalacją od "mains"

HTH
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1final connection to the mainsPolangmar
4 +1designed (electrical) power (supply)Marek Daroszewski (MrMarDar)
3target/design power supplyjerzy cieslik77


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
doprowadzenie docelowego zasilania
final connection to the mains


Explanation:
http://tinyurl.com/5gfzcs

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2008-08-31 17:40:51 GMT)
--------------------------------------------------

Ewentualnie:
- making final connection to the mains

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 293

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jerzy cieslik77: tak
1 day14 hrs
  -> Dziękuję.:)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
designed (electrical) power (supply)


Explanation:
lay / provide designed power supply - w tym kierunku (doprowadzenie nie oznacza 'connection' tylko położenie przewodów lub kabli)

zazwyczaj mains to napięcie w "zwykłej" instalacji budynku - byłoby bardzo dziwne, gdyby winda była podłączona po prostu "do sieci" - ma ona inną, wydzieloną instalacją od "mains"

HTH


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Krzymiński
58 mins
  -> dzięki

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
target/design power supply


Explanation:
---

jerzy cieslik77
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8