KudoZ home » Polish to English » Electronics / Elect Eng

stan wysoki

English translation: high state


11:19 Feb 22, 2005
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Polish term or phrase: stan wysoki
Powinien być widoczny przebieg prostok±tny o amplitudzie 5V częstotliwo¶ci 416 kHz składaj±cy się z 800ns stanu wysokiego i 1200ns stanu niskiego.
Piotr Bienkowski
Poland
English translation:high state
Explanation:
A 5V 416kHz square waveform (800nanoseconds high and 1200nanoseconds low) should be displayed.
Poniewaz tu chodzi o opis przebiegu prostokatnego, w tym o czas trwania poszczegolnych stanow w ramach pojedynczego impulsu, proponuje tlumaczenie calego zdania
Selected response from:

tlumaczka
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5high statetlumaczka
3 +1high, lowpidzej


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
high, low


Explanation:
chyba że energetyka rządzi się szczególnymi prawami o których nie wiem

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2005-02-22 11:21:50 GMT)
--------------------------------------------------

użyte rzeczownikowo rzecz prosta

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tlumaczka: tu chodzi o elektronike!
17 mins

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
high state


Explanation:
A 5V 416kHz square waveform (800nanoseconds high and 1200nanoseconds low) should be displayed.
Poniewaz tu chodzi o opis przebiegu prostokatnego, w tym o czas trwania poszczegolnych stanow w ramach pojedynczego impulsu, proponuje tlumaczenie calego zdania

tlumaczka
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23
Grading comment
Dziękuję