KudoZ home » Polish to English » Energy / Power Generation

transformator potrzeb ciepłowniczych

English translation: captive transformer (heating system)


21:01 Jun 18, 2005
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
Polish term or phrase: transformator potrzeb ciepłowniczych
transformator potrzeb ciepłowniczych 110/6 kV o symbolu CT1.
I co teraz - w polskim guglu nie istnieje, wiec nawet nie wiem , jak to kojarzyc
bartek
English translation:captive transformer (heating system)
Explanation:
captive - to jest transformator, który służy tylko do jednego celu (confid. = 5). Tu do grzania? Ale tu confid. cienki
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3heat transformer
ZenonStyczyrz
2captive transformer (heating system)A.G.
2heating demand transformer
Rafal Piotrowski


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
transformator potrzeb ciepłowniczych
heating demand transformer


Explanation:
czymkolwiek to-to jest; może pomoże... ;-)

(tak bym dał strzelaj±c w ciemno - gugiel nic nie daje)

Rafal Piotrowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 33

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
transformator potrzeb ciepłowniczych
heat transformer


Explanation:
jest trochę w Google

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: ale dotyczy transformacji ciepła a tu jest normalny transformaor elektryczny
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
transformator potrzeb ciepłowniczych
captive transformer (heating system)


Explanation:
captive - to jest transformator, który służy tylko do jednego celu (confid. = 5). Tu do grzania? Ale tu confid. cienki

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 134
Grading comment
Dzięki :-)