KudoZ home » Polish to English » Energy / Power Generation

rozdzielnia potrzeb ogólnych

English translation: common switchgear


14:50 Jun 20, 2005
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
Polish term or phrase: rozdzielnia potrzeb ogólnych
???
bartek
English translation:common switchgear
Explanation:
słownik energetyka
Selected response from:

jacek o
Grading comment
tak sobie zazyczono - dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3common switchgearjacek o
2auxiliary switchboard (general power plant consumption)A.G.


Discussion entries: 6





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozdzielnia potrzeb ogólnych
common switchgear


Explanation:
słownik energetyka


    Reference: http://www.usace.army.mil/inet/usace-docs/armytm/tm5-811-6/c...
jacek o
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 103
Grading comment
tak sobie zazyczono - dzięki :-)

53 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
rozdzielnia potrzeb ogólnych
auxiliary switchboard (general power plant consumption)


Explanation:
Z googlowego researchu wynika, że jest to rozdzielnia potrzeb własnych ogólnych elektrowni. Nie dla konkretnego zespołu, transformatora (to jest captive), ale by ogrzać budynki, oświetlic itp. Myslałem do tej pory, że to wszystko pokrywa rozdzielnia potrzeb własnych.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 34 mins (2005-06-20 16:24:53 GMT)
--------------------------------------------------

energia elektryczna zużyta na potrzeby własne danej JW w. danym miesiącu oraz energia zużyta na potrzeby ogólne danej. elektrowni o ile zostało to określone ...
www.cire.pl/RB/formalnoprawne/RRUS_.pdf - Podobne strony

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 134