KudoZ home » Polish to English » Energy / Power Generation

składowe symetryczne

English translation: symetric components


19:38 Jul 5, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
Polish term or phrase: składowe symetryczne
chodzi mi o termin "składowe symetryczne", a także pojęcia: składowa zerowa, składowa zgodna i składowa przeciwna
Darek
English translation:symetric components
Explanation:
Tyle proponuję na początek, bez kontekstu.
Selected response from:

M.A.B.
Netherlands
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3symetric components
M.A.B.
4symmetric component vectors
Marian Krzymiński


Discussion entries: 4





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
symetric components


Explanation:
Tyle proponuję na początek, bez kontekstu.

M.A.B.
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: syMmetric/ symmetrical
43 mins
  -> Bezwzględnie :-)

agree  DC84: ehh jestem nowy i nie łapie się, sorki za zamieszanie.. :( najpierw zapytałem a dopiero potem pomyslałem, żeby się zarejestrować, bo chciałem rozwiać wątpliwośc MaciejaB... tak w ogóle to jak wstawić uwagę czy dopisek? żeby nie było tego "agree"??
1 hr
  -> Pytasz i sobie odpowiadasz?!?

agree  Jerzy Matwiejczuk
3 hrs
  -> Dzięki.

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
symmetric component vectors


Explanation:
Wektory składowe przebiegu prądu przemiennego, bo o nie tu chodzi mogą być: indukcyjne, pojemnościowe i czynne. link z rysunkiem poniżej:


    Reference: http://www.ndt-ed.org/EducationResources/CommunityCollege/Ed...
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 151




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): M.A.B.