KudoZ home » Polish to English » Energy / Power Generation

energia ze źródeł odnawialnych

English translation: energy from renewable sources


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:energia ze źródeł odnawialnych
English translation:energy from renewable sources
Entered by: monico

09:21 Mar 11, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
Polish term or phrase: energia ze źródeł odnawialnych
a konkretnie: rozporządzenie o energii ze źródeł odnawialnych

Green Power Directive?
monico
Poland
energy from renewable sources
Explanation:
http://tinyurl.com/28kclo

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-03-11 09:23:23 GMT)
--------------------------------------------------

albo: renewable source energy: http://tinyurl.com/ytmfpr

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-03-11 09:24:45 GMT)
--------------------------------------------------

A jesteś pewna, że po polsku coś takiego istnieje? Gugiel wszystkiego nie wie, ale on takiej frazy nie potwierdza:
http://tinyurl.com/2fdmq9
http://tinyurl.com/29my2j

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-03-11 09:31:21 GMT)
--------------------------------------------------

Hm, być może autor podał nazwę tego rozporządzenia z pamięci i zrobił to niedokładnie. Może można się jakoś dopytać?

Inna sprawa, że Green Power Directive występuje w Guglu 2 razy, a Green Energy Directive - raz.

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-03-11 09:35:17 GMT)
--------------------------------------------------

O, widzisz, tego jeszcze w sieci nie ma, bo z tych linków wynika, że to dopiero propozycja. :o)
Czyli 'renewable energy', a w całości 'renewable energy directive'.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7energy from renewable sources
Maciek Drobka
4 +1renewable energyBubz


Discussion entries: 6





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
energy from renewable sources


Explanation:
http://tinyurl.com/28kclo

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-03-11 09:23:23 GMT)
--------------------------------------------------

albo: renewable source energy: http://tinyurl.com/ytmfpr

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-03-11 09:24:45 GMT)
--------------------------------------------------

A jesteś pewna, że po polsku coś takiego istnieje? Gugiel wszystkiego nie wie, ale on takiej frazy nie potwierdza:
http://tinyurl.com/2fdmq9
http://tinyurl.com/29my2j

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-03-11 09:31:21 GMT)
--------------------------------------------------

Hm, być może autor podał nazwę tego rozporządzenia z pamięci i zrobił to niedokładnie. Może można się jakoś dopytać?

Inna sprawa, że Green Power Directive występuje w Guglu 2 razy, a Green Energy Directive - raz.

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-03-11 09:35:17 GMT)
--------------------------------------------------

O, widzisz, tego jeszcze w sieci nie ma, bo z tych linków wynika, że to dopiero propozycja. :o)
Czyli 'renewable energy', a w całości 'renewable energy directive'.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60
Grading comment
Dziękuję :)
Notes to answerer
Asker: Oczywiście, że nie jestem... :) Ale chyba sobie tego autor tekstu sam nie wymyślił... Taką mam nadzieję. ;)

Asker: A tutaj 'energy from renewable sources directive' http://www.google.pl/search?hl=pl&as_qdr=all&q=%22energy+from+renewable+sources+directive%22&lr=lang_pl

Asker: Próbuję namierzyć autora (co wcale nie jest łatwe ;)).

Asker: Heh... Teraz widzę ;) Dzięki za pomoc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Caryl Swift
4 mins
  -> thank you

agree  skisteeps
9 mins
  -> dziękuję

agree  leff
18 mins
  -> dziękuję

agree  Jerzy Matwiejczuk: Podziwiam szybkość reakcji:-)
24 mins
  -> dziękuję :o)

agree  PAS: jasne
25 mins
  -> dziękuję

agree  EnglishDirect
3 hrs
  -> dziękuję

agree  TLUMACZ77: tak
7 hrs
  -> dziękuję

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
renewable energy


Explanation:
renewal energy sources- zrodla tej energii


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Renewable_energy//
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Rączka
28 mins
  -> Cheers