KudoZ home » Polish to English » Energy / Power Generation

RDR - rejonowe dyspozycje ruchu

English translation: regional load dispatch centres


09:20 Jan 30, 2009
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
Polish term or phrase: RDR - rejonowe dyspozycje ruchu
przystosowanie systemu dyspozytorskiego RDR do nowych warunków pracy

warunki przyłączenia elektrowni do sieci energetycznej
Magura
English translation:regional load dispatch centres
Explanation:
propozycja
właściwie oznaczałoby rejonowe dyspozycje MOCY, ale z opisu krajowego systemu elektroenergetycznego (http://pl.wikipedia.org/wiki/Krajowy_System_Elektroenergetyc... wynika, że spełniają podobną rolę na niższym szczeblu co nadrzędne dyspozycje mocy

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2009-01-30 10:08:35 GMT)
--------------------------------------------------

zobacz: www.proz.com/kudoz/polish_to_english/energy_power_generatio...
Selected response from:

jacek o
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Regional Dispatching Centre(s)
Jerzy Matwiejczuk
3regional load dispatch centresjacek o


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
regional load dispatch centres


Explanation:
propozycja
właściwie oznaczałoby rejonowe dyspozycje MOCY, ale z opisu krajowego systemu elektroenergetycznego (http://pl.wikipedia.org/wiki/Krajowy_System_Elektroenergetyc... wynika, że spełniają podobną rolę na niższym szczeblu co nadrzędne dyspozycje mocy

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2009-01-30 10:08:35 GMT)
--------------------------------------------------

zobacz: www.proz.com/kudoz/polish_to_english/energy_power_generatio...

jacek o
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 103
Grading comment
dziękuję!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Regional Dispatching Centre(s)


Explanation:
http://tinyurl.com/aaakg2
Było:
http://pol.proz.com/kudoz/polish_to_english/energy_power_gen...

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 148