KudoZ home » Polish to English » Energy / Power Generation

instrukcja ruchu i eksploatacji

English translation: operation and maintenance manual


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:instrukcja ruchu i eksploatacji
English translation:operation and maintenance manual
Entered by: woglaza

06:26 Aug 9, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / linie energetyczne
Polish term or phrase: instrukcja ruchu i eksploatacji
Instrukcja Ruchu i Eksploatacji Sieci Rozdzielczej, do uwzględnienia w instrukcji ruchu i eksploatacji urządzeń posiadanych przez odbiorcę energii.

Odruchowo chciałam dać "operation and maintenance", ale "ruch" nijak mi się z "maintenance" nie zgadza. Może jestem niedokształcona.
Iza Szczypka
Spain
operation and maintenance
Explanation:
"maintenance" oznacza rowniez utrzymanie w ruchu czyli eksploatacje, bedzie OK.
Selected response from:

woglaza
Grading comment
Czyli jednak... Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2operation and maintenancewoglaza
4(distribution) code
cquest


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
operation and maintenance


Explanation:
"maintenance" oznacza rowniez utrzymanie w ruchu czyli eksploatacje, bedzie OK.

woglaza
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 69
Grading comment
Czyli jednak... Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tlumaczka
1 hr

agree  jacek o: dodać by trzeba jeszcze 'manual' ;-)
2 hrs

neutral  cquest: to tylko tłumaczenie dosłowne
2736 days

2736 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(distribution) code


Explanation:
po prostu.


    Reference: http://www.ofgem.gov.uk/Licensing/ElecCodes/DistCode/Pages/D...
cquest
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8