KudoZ home » Polish to English » Engineering (general)

pole odpływowe

English translation: outlet cabinet (panel)


06:49 Jul 25, 2005
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: pole odpływowe
Stacje transformatorowe:
• wymiana transformatora 1 MVA na 1,6 MVA
• linia kablowa
• wyposażenie pola odpływowego
• wykonanie układu gwarantowanego zasilania układu sterowania opartego o UPS-y

czy to ma związek z elektrotechniką?
Marek Daroszewski (MrMarDar)
English translation:outlet cabinet (panel)
Explanation:
element wyposazenia typowej stacji transformatorowej, np. 6/04 kV, czyli pole 6 kV (zasilajace transformator, np. z rozlacznikiem 6 kV i bezpiecznikami) transformator 6/0,4 kV, oraz pole (z reguly kilka) odplywowe.To ma zwiazek z elektrotechnika.
Selected response from:

woglaza
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1outgoing feederandyla
4outlet cabinet (panel)woglaza


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pole odpływowe
outlet cabinet (panel)


Explanation:
element wyposazenia typowej stacji transformatorowej, np. 6/04 kV, czyli pole 6 kV (zasilajace transformator, np. z rozlacznikiem 6 kV i bezpiecznikami) transformator 6/0,4 kV, oraz pole (z reguly kilka) odplywowe.To ma zwiazek z elektrotechnika.

woglaza
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51
Grading comment
Dzięki

3593 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
outgoing feeder


Explanation:
outgoing feeder - in a substation a feeder bay which is normally used to transmit power to the system - ze słownika IEC
Trochę późno, ale może komuś się przyda.


andyla
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista
414 days