KudoZ home » Polish to English » Engineering (general)

oprzyrządowanie

English translation: tooling


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:oprzyrządowanie
English translation:tooling
Entered by: FishX

12:07 Aug 15, 2006
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / injection moulding
Polish term or phrase: oprzyrządowanie
wycena wyrobu dobór odpowiedniego oprzyrządowania wraz z jego wyceną w ciągu 14 dni

realizacja zlecenia od projektu do gotowego wyrobu wraz z oprzyrządowaniem w 60-90 dni

chodzi o usługi na wtryskarkach i produkcję form wytryskowych. W takim kontekście jak będzie oprzyrządowanie?
FishX
Poland
tooling
Explanation:
Bo w przypadku wtryskarki oprzyrządowanie to w gruncie rzeczy forma wtryskowa, czyli narzędzie.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3tooling
Andrzej Lejman
4instruments / tools / instrumentation
bartek


Discussion entries: 3





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
instruments / tools / instrumentation


Explanation:
b

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 470

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
tooling


Explanation:
Bo w przypadku wtryskarki oprzyrządowanie to w gruncie rzeczy forma wtryskowa, czyli narzędzie.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28
Grading comment
thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Wiechowski
2 hrs

agree  PanPeter
7 hrs

agree  woglaza
15 hrs