KudoZ home » Polish to English » Engineering (general)

sprzęgło dwudzielne

English translation: ribbed coupling


16:09 Sep 1, 2006
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: sprzęgło dwudzielne
2-dzielne sprzęgło łączące tłoczysko z siłownikiem strzałowym maszyny
bartek
English translation:ribbed coupling
Explanation:
Ang. odpowiednik dla naszego sprzęgła łubkowego (nie wiem jak wygląda oryginał).

A guide to shaft couplings Electrical Apparatus - Find Articles
Simplest, least expensive, and easiest to install is the rigid coupling. ... The ribbed design is axially split into two halves clamped to the shafts by ...
findarticles.com/p/articles/mi_qa3726/is_199702/ai_n8734032 - 30k - Kopia - Podobne strony

Może split sleeve coupling (two pieces).

. W każym wypadklu coupling (nierozłącznie), a nie clutch
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Rzeczywiście - doczytałam się. Patrz, Andrzeju, jak się z wiekiem uczę :-) Chociaż często mam pod gorkę :-(
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ribbed couplingA.G.
1split clutch
SlawekW


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
split clutch


Explanation:
zasugeruję nieśmiało, może pomoże... większość odniesień w necie jest do genetyki, ale sporo również do mechaniki

SlawekW
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 70
Notes to answerer
Asker: Chyba jest coś na rzeczy. Tak mam już od kilku godzin.....


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ribbed coupling


Explanation:
Ang. odpowiednik dla naszego sprzęgła łubkowego (nie wiem jak wygląda oryginał).

A guide to shaft couplings Electrical Apparatus - Find Articles
Simplest, least expensive, and easiest to install is the rigid coupling. ... The ribbed design is axially split into two halves clamped to the shafts by ...
findarticles.com/p/articles/mi_qa3726/is_199702/ai_n8734032 - 30k - Kopia - Podobne strony

Może split sleeve coupling (two pieces).

. W każym wypadklu coupling (nierozłącznie), a nie clutch

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 408
Grading comment
Rzeczywiście - doczytałam się. Patrz, Andrzeju, jak się z wiekiem uczę :-) Chociaż często mam pod gorkę :-(