KudoZ home » Polish to English » Engineering (general)

instalacja ogrzewań wodnych systemu zamkniętego

English translation: closed loop water heating system


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:instalacja ogrzewań wodnych systemu zamkniętego
English translation:closed loop water heating system
Entered by: Marian Krzymiński

16:15 Apr 6, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: instalacja ogrzewań wodnych systemu zamkniętego
Pełny termin: instalacja ogrzewań wodnych systemu zamkniętego z naczyniami wzbiorczymi przeponowymi
Maciek Jabłoński
Poland
close loop water heating system
Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2007-04-06 16:17:40 GMT)
--------------------------------------------------

CLOSED zabrakło "D"
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sealed (circulation) system of ...A.G.
4close loop water heating system
Marian Krzymiński


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
close loop water heating system


Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2007-04-06 16:17:40 GMT)
--------------------------------------------------

CLOSED zabrakło "D"

Marian Krzymiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Grading comment
Dzięki :)

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sealed (circulation) system of ...


Explanation:
Central heating - Wikipedia, the free encyclopedia
A sealed system provides a form of central heating in which the water used for heating usually circulates independently of the building's normal ...
en.wikipedia.org/wiki/Central_heating - 28k - Kopia - Podobne strony

* systemy otwarte - to jest systemy w których znajduje się naczynie wzbiorcze, które jest umieszczone powyżej najwyższego punktu instalacji i jest bezpośrednio połączone z atmosferą. Takie rozwiązanie ułatwia samoczynne odpowietrzanie instalacji podczas napełniania instalacji.


* systemy zamknięte - instalacje tego typu nie posiadają bezpośredniego polączenia z atmosferą, co sprawia, że naczynie wzbiorcze może być praktycznie dołączone do instalacji w dowolnym miejscu. Najczęściej umieszcza się je w piwnicy blisko kotła. Instalacje tego typu należy wyposażać w odpowietrzniki, które umożliwiają odpowietrzanie instalacji podczas napełniania wodą.

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2007-04-06 17:12:49 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

vs. open vent systems

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 408