KudoZ home » Polish to English » Engineering (general)

kanały kablowe vs kanalizacja kablowa

English translation: cable ducts vs cable ducting


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:kanały kablowe vs kanalizacja kablowa
English translation:cable ducts vs cable ducting
Entered by: Joanna Lech

09:32 Feb 22, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: kanały kablowe vs kanalizacja kablowa
Po poszukiwaniach i to i to wychodzi mi, ze można nazwać 'cable duct' ale po polsku to jednak coś innego :o/
Joanna Lech
Poland
cable ducts vs cable ducting
Explanation:
a w drugim przypadku ew. cable duct(ing) system

Wg mnie chodzi o niemal o to samo, to 'vs' to lekka ściema.:o)

Ew. cable conduits vs cable conduit system

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-02-22 09:37:18 GMT)
--------------------------------------------------

No i nie wspomniałem o rzeczy oczywistej: że w określeniu, czy naprawdę trzeba to rozróżniać, pomógłby kontekst. :o)
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2cable ducts vs cable ducting
Maciek Drobka
4cable passage vs cable duct(ing)
Magdalena Szewciów


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
cable ducts vs cable ducting


Explanation:
a w drugim przypadku ew. cable duct(ing) system

Wg mnie chodzi o niemal o to samo, to 'vs' to lekka ściema.:o)

Ew. cable conduits vs cable conduit system

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-02-22 09:37:18 GMT)
--------------------------------------------------

No i nie wspomniałem o rzeczy oczywistej: że w określeniu, czy naprawdę trzeba to rozróżniać, pomógłby kontekst. :o)

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 244

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Edyta Sawin: definately conduits -
4 hrs
  -> dziękuję

agree  Merix: żadne definetely conduits, cable conduits to są przewody rurowe, w które wkłada się kable, sama kanalizacja to jest cały system tych przewodów rurowych (właśnie tzw. ducts), stąd cable ducting jest. najlepszym odpowiednikiem. Natykam się co rusz to piszę
923 days
  -> dziękuję po 2,5 roku :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cable passage vs cable duct(ing)


Explanation:
Biorąc pod uwagę to co napisała askerka, może tak?

Magdalena Szewciów
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish