KudoZ home » Polish to English » Engineering (general)

urządzenia elektroenergetyczne

English translation: electrical power eqipment


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:urządzenia elektroenergetyczne
English translation:electrical power eqipment
Entered by: margomala

16:17 Feb 13, 2009
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: urządzenia elektroenergetyczne
Kamera termowizyjna wykrywa promieniowanie cieplne urządzeń elektroenergetycznych, mechanicznych i innych.
margomala
electrical power eqipment
Explanation:
słownikowe
appliances nie pasują do energetyki a devices brzmią niefachowo, choć termin szeroki
Selected response from:

slawomir bialostocki
Poland
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4electrical power eqipment
slawomir bialostocki
4electrical devices/appliances/equipmentPolangmar


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
electrical devices/appliances/equipment


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2009-02-13 16:27:43 GMT)
--------------------------------------------------

Wydaje mi się, że w tym kontekście chodzi o urządzenia elektryczne.

http://tinyurl.com/cb8mpu

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2009-02-13 16:35:49 GMT)
--------------------------------------------------

Urządzenia elektryczne zużywają energię elektryczną i chyba z tej konstatacji autorowi "utworzył się" taki długi przymiotnik.

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 975

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
electrical power eqipment


Explanation:
słownikowe
appliances nie pasują do energetyki a devices brzmią niefachowo, choć termin szeroki

slawomir bialostocki
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 43
Grading comment
Dzięki